دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۴۱ ق.ظ

درباره سايت

سامانه تخصصی پرورش زالوی طبی لیچمن

در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر آن شدیم تا دستهای کوچکمان را بسوی آینده ای نه چندان دور دراز کنیم و به آسمان زندگی رنگی تازه بزنیم.

بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

چرا پرورش زالوی طبی؟


با توجه به با اهمیت شدن پرورش زالوی طبی در چندین سال اخیر در ایران و دنیا، پرورش زالو علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است و دلیل این جذابیت بازگشت سرمایه بسیار مناسب و بازار فروش زالو و همچنین خرید زالو می باشد به همین دلیل آموزش پرورش زالو نیز برای موفقیت در این حوزه امری ضروری است...

خواص درمانی بی شماری برای زالو وجود دارد که باعث ایجاد انگیزه برای پرورش زالو می شود. امروزه آموزش پرورش زالو یکی از مشاغل پردرآمد محسوب می شود که نیازمند آموزش پرورش زالو است. تکثیر و پرورش زالو یکی از فعالیت هایی است که در منازل مسکونی قابل انجام است و این امر علاوه بر ایجاد اشتغال، کمک بسزایی در ایجاد درآمد برای خانوارها دارد و توسعه این صنعت را رونق می بخشد.

با توجه به اینکه ضریب رشد زالوها بین بیست تا هشتاد برابر است , مثلا اگر بخواهیم ۲۰۰۰ زالو پرورش دهیم، از آنجایی که ما در طرح های اقتصادی همیشه بدترین حالت تولید و بدبینانه ترین حالت را در نظر میگیریم، در این حالت ۲۰۰۰ زالو بعد از شروع تولید پس از ۶ ماه با ضریب رشد حداقل ۱۰ برابر به ۲۰۰۰۰ زالو می رسد.

همچنین دارای بیشترین شانس موفقیت در عمل تولید مثل و داشتن نسل های متعدد است. از دیگر مزایای آموزش پرورش زالو نیاز به سرمایه اولیه کم و بازدهی بالای این صنعت در برگشت سرمایه است. علاوه بر این نیاز به کمترین فضای ممکن جهت تولید اقتصادی دارد و تقاضای زیاد از سمت بازار دارد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی