چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷ ب.ظ

درباره سايت

سامانه تخصصی پرورش زالوی طبی لیچمن

در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر آن شدیم تا دستهای کوچکمان را بسوی آینده ای نه چندان دور دراز کنیم و به آسمان زندگی رنگی تازه بزنیم.

بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

مشخصات ظاهری و عمومی زالو ها

 زالوشناسی


با توجه به اینکه اگر بخواهید شغل پرورش زالو را به عنوان شغل خود انتخاب کنید باید مواردی را مدنظر داشته باشید این موارد عبارتند از : در وحله اول آموزش پرورش زالو .بعد از آن شناخت کلی در مورد زالو ها (مانند ظاهر طرز رفتار و.. ) و بعد از آن در مورد خرید زالو و فروش زالو باید اطلاعاتی را کسب کرد.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد مشخصات ظاهری و عمومی زالو ها به صورت مختصر کنید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم...

1)       زالو ها به شکل های متفاوتی دیده میشوند ولی عمدتا در حال بی حرکتی دراز یا تخم مرغی شکل و معمولا به صورت پشتی شکمی پهن می شوند.

2)       بدن زالو به شکل تیوپ دو لایه است که شامل درم و اپیدرم میباشد و در تمام طول بدم کشیده شده است که در زالوی طبی حدود یک سانتی متر قطر و طول آن ۱۲ سانتی متر متوسط میباشد زالو نسبت به نور صدا گرما و ارتعاش و لمس کردن حساس بوده و قادر به درک آنها می باشد.

3)       زالو از دسته ی نرم تنان است و بدن بند بندی دارد و شبیه کرم خاکی از ۳۴ بند تشکیل شده است.که مابین بند ها حلقه های ثانویه به تعداد ۱۰۵ حلقه میباشد. رنگ زالوی طبی نوار های سبز زیتونی تا سبز لجنی در پشت دیده می شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی