سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ

درباره سايت

سامانه تخصصی پرورش زالوی طبی لیچمن

در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر آن شدیم تا دستهای کوچکمان را بسوی آینده ای نه چندان دور دراز کنیم و به آسمان زندگی رنگی تازه بزنیم.

بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

آموزش پرورش زالو

 پرورش زالو


امروزه گرایش مردم به روش های طبیعی و سنتی درمانی بسیار بیشتر از روش های شیمیایی می باشد و علاوه بر این روش های درمانی با زالو از دیرباز در ایران و سایر کشورها در درمان بیماری های عفونی و دیگر بیماری ها استفاده می شود همچنین آموزش پرورش زالو و در واقع پرورش زالو با توجه به مجوز صادر شده توسط سازمان FDA آمریکا مورد تایید جهانی می باشد ...

امروزه با توجه به زیاد شدن سموم کشاورزی و آلوده شدن محیط زیست رشد طبیعی زالو دچا مختل شده و این موجود با ارزش به خط انقراض نزدیک می شود به همین دلیل برای تامین زالوی درمانی مورد نیاز آموزش پروش زالو و تکثیر دهندگان زالو باید فعالیت بیشتری داشته باشند.

بازگشت سرمایه آموزش پرورش زالو وتکثیر زالو بسیار خوب است چراکه میتوان با فضای بسیار کم (در حد ۱۰ متر) و سرمایه ی اندک کار را شروع کرد و به عنوان طرح خانگی و هم طرح صنعتی از این حرفه استفاده کرد . جالب توجه این است که قیمت زالو در کشور های اروپایی میباشد که بین ۲ دلار تا ۸ دلار متغیر است و این تفاوت قیمیت میتواند این حرفه را به صادراتی پرسود و غیر نفتی برای ایران تبدیل کند به غیر از بازار صادراتی عالی زالو در داخل کشور از بازار بکری برخوردار است طبق تحقیقات در ایران روزانه ۴۰.۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰ زالو مصرف میشود (مصارف گوناگون) که تولیدات داخلی جوابگوی این حجم از مصرف نیستند که مشاهده میشود در برخی از فصول سال قیمت زالو به علت همین کمبود زالو چندین برابر می شود.

در صورت هر گونه سوال در موردخرید زالو ،فروش زالو می توانید از فرم تماس با ما با کارشناسان ما در تماس باشید .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی