جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ

درباره سايت

سامانه تخصصی پرورش زالوی طبی لیچمن

در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر آن شدیم تا دستهای کوچکمان را بسوی آینده ای نه چندان دور دراز کنیم و به آسمان زندگی رنگی تازه بزنیم.

بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

پرورش زالو و نوآوری در صنعت داروسازی

 پرورش زالو زالوشناسی فراورده های زالو


تحقیقات نشان داده است که موارد استفاده زالو بسیار زیاد است و هر روز بر خواص کشف شده آن افزوده می شود. ولی مکانیزم درمانی و بدن زالو بسیار پیچیده است هزاران مقاله در سراسر دنیا به زبانهای مختلف انتشار می یابد که زالو و خواص درمانی آن را بیان می کند ولی اینکه زالو به چه مکانیزمی این خواص فوق العاده را دارد هنوز هم در حال تحقیق است ...

برای رواج طب سنتی و اثرات درمانی آنها باید جامعه و عموم افراد را با تاثیرات آنها آشنا کرد. در دنیای فعلی که بر پایه علم و تکنولوژی استوار است اگر بخواهیم روش درمانی و یا داروی خاصی را به عموم معرفی کنیم باید به طور علمی اثرات و ویژگی ها معرفی شود و ادله ی کافی برای آن درمان به مردم معرفی شود تا توسط عموم پذیرفته شود. در سطح دنیا هزاران مقاله درباره زالودرمانی و اثرات زالو منتشر شده که بیشتر آنها نیز مربوط به کشورهای اروپایی و آمریکا است و شواهد و دلایل علمی برای استفاده از زالو و فرآورده های زالو مطرح شده است.

طبق نتایج تحقیقات دانشمندان بیشتر خواص دارویی زالو در بزاق دهان زالو است و کشورهای اروپایی از این آنزیم استفاده کرده و با استخراج آنزیم بزاق زالو و الگو گرفتن از آن دارو تولید می شود که این کار متاسفانه در ایران انجام نمی شود ولی در برخی از کشورها مانند کانادا به طور گسترده و حرفه ای انجام می شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی